Høydepunkter fra Slottsfjellfestivalen

Se bildedryss og les anmeldelser fra Slottsfjellfestivalen 2018.

Ah, ingenting er som tre deilige dager på festival, fylt med uforglemmelige konsertøyeblikk, solstråler som varmer godt i kinna og tusenvis av svarte festivalbuser i nesa. Vi tok med oss vår egen scene og lounge til årets Slottsfjellfestival, hvor håndplukkede Urørt-artister imponerte stort og P3morgen lagde liv.

Dag 1:

Vi sparket i gang første festivaldag med energiske konserter på P3-scenen. Sebastian Zalo, Safario og Gerald Ofori var blant dem som sørget for vill stemning i publikum. P3morgen underholdt med sang og show. Dessuten kom vi oss så klart på noen av de større konsertene, blant annet Diplo og First Aid Kit, i tillegg til en helt fantastisk karaokekonsert med Sløtface.

Les anmeldelsen av Diplo her: Hit tar du ikke med moren din

Les anmeldelsen av First Aid Kit: Søstre med tæl

Dag 2:

På lørdagen fikk P3morgen storfint besøk av Sondre Justad. Girl in red, brenn. og Company Ink var blant Urørt-artistene som virkelig leverte på P3-scenen, og vi sjekket ut Cashmere Cat på Kongescenen.

Les anmeldelsen av Cashmere Cat: Skyggelagt av solskinnet

Dag 3:

Fy søren, for en dag! Kamelen åpnet fjellets siste dag med en vanvittig konsert og en svært vellykket stagedive på P3-scenen. Også Ponette, L.U:N.A og årets Urørt-vinner Jon Olav spilte fletta av publikum. Heia Fotball tok turen til Tårnlunden Camping på toppen av fjellet og fikk besøk av selveste Arif, som avsluttet hele fesivalen med Unge Ferrari senere på kvelden. Ida Fladen og Piateed var gjester hos P3morgen. Ida speeddatet fire stykker fra publikum og Piateed deltok i chugge-konkurranse. I tillegg måtte vi også sjekke ut en av headlinerne, French Montana, på Kongescenen, hvor publikum var gira, men artisten selv skuffet.

Les anmeldelsen av French Montana: Rotete karaokefest

Takk for i år! Snakkes på fjellet i 2019!