– Vi er ikkje i TV-businessen, slår Netflix-sjef Reed Hastings fast, som vil late brukarane bestemme innhaldet i åra som kjem.
Fråsegna kom i ein nyleg analytikarsamtale der Netflix snakka om framtida etter sitt første halvår med originale, netteksklusive TV-seriar, melder Deadline. Med ei inntening på over 1 milliard dollar i andre kvartal kan nye innhaldstypar bli eit satsingsområde, meiner Hastings.
– Sjølv HBO og Showtime har sportssendingar.
På det same møtet skal innhaldssjef Ted Sarandos uttalt at det er langt frå utenkjeleg at dei utvidar til enkeltståande filmar, men at dei òg ser på mogelegheita for fleire eigenproduserte dokumentarar og fleire standupshow – tala deira viser at det er noko kundane ser etter.
– Netflix har blitt ein endeplass for fans av desse høgt elska, men ofte under-distribuerte, sjangrane, seier Hastings.
Les også: Emmy-nominerte takker Netflix
Over 37 millionar abonnentar
Netflix viste òg ein solid oppgang på børsen sidan i fjor. Aksjeprisen har rett nok gått litt ned den siste tida, men mest fordi dei ikkje veks like kraftig som analytikarane hadde håpa på, trass sine 14 Emmy-nominasjonar
Kundebasen er no på rundt 37 millionar abonnement – 29.8 millionar i USA, og 7.75 millionar i verda elles – noko som er ein oppgang på rundt 1,2 millionar sidan mars. I april rapporterte cirka 4 prosent av nordmenn at dei brukte Netflix, rundt 200 000 (brukarar, ikkje abonnentar).
Inngangen i nye sjangrar vil uansett neppe endre mykje på deira noverande seriar. Både House of Cards, Orange is the new black og Hemlock Grove har bekrefta ein andresesong. Nyleg uttalte dei òg at samtalane var i gang for ein eventuell femtesesong av Arrested Development.
Det er likevel interessant at dei tenkjer på å bryte ut av serieskapinga, no som strøymetilbydarar som Hulu og Amazon Prime har byrja med eigne TV-serieprosjekt. Lat oss berre håpe dei held seg unna realitysåpene ei stund til.
Kva burde Netflix fokusere på?